معرفی ماینر، دستگاه ماینر و استخراج بیت کوین
در اینجا از کسب و کارها صحبت خواهیم کرد و آن ها را بررسی می کنیم

معرفی ماینر، دستگاه ماینر و استخراج بیت کوین

دو شنبه 17 تير 1398 ساعت 12:23 | بازدید : 612 | نویسنده : هیچ کس | ( نظرات )

معرفی ماینر، دستگاه ماینر و استخراج بیت کوین

در این مقاله از وب سایت بنگ گود قصد داریم به معرفی و بررسی ماینر و دستگاه ماینر بپردازیم اما این تنها پایان کار نیست و پس از مطالعه این مقاله اطلاعات کاملا جامع و حرفه ای در خصوص بیت کوین چیست و چگونه می توان آن را استخراج نمود؟ معرفی ارز های دیجتال و کسب در آمد از آن ها، شناخت ماینر و دستگاه های آن و... به دست خواهید آورد، وقت را بیش از این هدر نمی دهیم و به سراغ آموزش گران بهای خود خواهیم رفت، لطفا با ما همراه باشید.

 

 

شناخت ارز های دیجیتال و کسب درآمد از آن ها

شاید در نگاه اول مفهوم ارز دیجیتال کمی برای شما گیج کننده باشد اما کمی ذهن خود را خالی کنید و به گفته های ما توجه کنید تا با بیانی ساده و شیوا به معرفی و بررسی ارز های دیجیتال و معروف ترین آن ها بپردازیم. ارز دیجیتال یا Cryptocurrency نوعی پول الکترونیکی است که به دلیل افزایش امنیت در فضای وب و ناشناس بودن آن طراحی شده است و به نوعی با رمزنگاری در فضای وب منتشرمی شوند، این رمزنگاری به قدری قوی است که به هیچ عنوان نمی توان آن را هک و یا پیگیری نمود، ارز های دیجیتال دارای انواع مختلف و متفاوتی می باشند اما از مشهورترین و معروف ترین آن ها می توان به بیت کوین اشاره نمود. (بیت کوین اولین ارز دیجیتال است که در سال 2009 توسط فردی به نام ساتوشی ناکاموتو عرضه شد، البته در ادامه به معرفی بیشتر این ارز خواهیم پرداخت.) اما برخی از دیگر ارز های دیجیتال عبارتند از: اتریوم، ریپل، لایت کوین و... اما نحوه کسب درآمد از آن بسیار اسان و ساده است، چنانچه بخواهید از روش های قدیمی و یا با وسیله شخصی خود اقدام به کسب بیت کوین کنید ممکن است با فرایند طولانی و خسته کننده همراه باشید اما استفاده از دستگاه های مخصوص و البته گران قیمت راه بسیار مناسبی برای استخراج این ارز دیجیتال است.

 

ماینر بیت کوین نام (لاتین:Bitcoin؛نماد:BTC) چیست؟

حتما بارها و بارها نام بیت کوین را شنیده اید و قیمت های نجومی آن به طور یقین فکر شما را به خود مشغول نموده است اما آیا این اطلاعات درست و حقیقی است یا خیر؟ تا چه میزان می توان به بیت کوین اعتماد نمود؟ و... از پرسش های رایجی است که افراد از ما می پرسند اما برای یافتن پاسخ خود کمی صبر کنید، سحر نزدیک است! در ابتدا قصد داریم در تعریفی بسیار ساده و عامیانه (به زبان خودمانی) مفهوم بیت کوین را برای شما عزیزان جا بیاندازیم! بیت کوین نوعی پول است و افراد قادر هستند از آن به عنوان وسیله ای برای تجارت استفاده کنند همانند طلا و نقره که سالیان سال است مورد استفاده افراد قرار می گرفت، باگذشت زمان طلا و نقره جای خود را به اسکناس ها، حواله ها، تراکنش های بانکی و... دادند و کم کم این روند نیز شدت یافت تا امروز به مفهوم بیت کوین رسیدیم. همان طور که متوجه شدید بیت کوین نوعی پول و یا ابزار مناسب برای تجارت است که در بستر اینترنت فعالیت می کند، استفاده از بیت کوین دارای مزایای بسیار قابل توجه ای همانند: غیرمتمرکز بودن،ناشناس بودن، شفاف بودن، سریع بودن،غیر قابل لغو و... است که هر کدام از آن ها به تنهایی در مقاله ای مجزا بررسی خواهد شد.

 

چگونه می توان ماینر بیت کوین را استخراج نمود؟

در وهله اول می توانید این ارز تجاری را به راحتی از صرافی های موجود در سطح شهر تهیه و خریداری کنید و یا می توانید از طریق افرادی که مشغول به استخراج آن هستند تهیه کنید پس در حالت کلی در روش اول می توانیم بیت کوین را خریداری کنیم! اما در روش دوم که بسیار محبوب و پررقابت است، استخراج بیت کوین می باشد. در این روش شما عزیزان می توانید با استفاده از یک رایانه شخصی اقدام به فعالیت در این عرصه کرده و بیت کوین های مناسب خود را استخراج کنید اما ناگفته نماند که استخراج بیت کوین نیاز به سیستم های بسیار قوی ای دارد که به آن دستگاه های ماینر گفته می شود.

 

ماینر چیست؟ بررسی و معرفی دستگاه ماینر

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که با استفاده از روش دوم قصد دارید به استخراج بیت کوین دست یابی پیدا کنید لازم است این قسمت را به خوبی مطالعه بفرمایید. ماینر چیست؟ در حالت کلی و ساده، ماینر را فرایند خارج نمودن بیت کوین می گویند و دستگاه های مرتبط با این حرفه را دستگاه ماینر می نامند، توجه داشته باشید که این دستگاه ها دارای قیمت بسیار بالایی می باشند زیرا استخراج بیت کوین یکی از روش های بسیار پرزحمت و گران قیمتی است که فرد با آن رو به رو می شود به همین منظور برخی از شرکت های بزرگ با فراهم نمودن تجهیزات کاملا پیچیده و گران قیمت به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های استخراج کننده بیت کوین شناخته می شوند و با جدیت تمام به دنبال کسب درآمد از محبوب ترین ارز دیجیتال می باشند. در حال حاضر تنها دستگاه های مخصوصی که به نام ASIC در بازار شناخته شده هستند توانایی استخراج بیت کوین را با سرعت بالا دارند، پس در حالت کلی می توان نتیجه گرفت که ماینر ها افرادی هستند که ارز های دیجیتال را خریداری نمی کنند و یا آن ها را از اشخاص دیگر تهیه نمی کنند بلکه آن ها افرادی هستند که با صرف هزینه های بسیار گران قیمت سعی در اسخراج آن دارند.

جمع بندی:

در این مقاله به معرفی ارز های دیجیتال، بیت کوین، ماینر و دستگاه ماینر و... پرداختیم و توانستیم اطلاعات بسیار خوبی در خصوص بیت کوین (محبوب ترین ارز دیجیتال) به دست آوردیم، چنانچه تجربه استخراج بیت کوین و خرید دستگاه ماینر را داشته اید لطفا در پایان این مقاله و در کامنت ها با ما در میان بگذارید.



موضوعات مرتبط: ماینر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست






می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای کسب و کار و آدرس donyayekasbokar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 30
:: بازدید سال : 448
:: بازدید کلی : 1459